HeartFellow'S

Sunday 26 June 2011

kadang kala :/




hay ,
salam :) awak tahu awak , harini saya rasa mcm ntah lahh . saya sedih plus kecewa plus gembira plus penat . but thanks katak tadi dapat jumpa , dapat hilang rindu , dapat cubit-cubit awak . rindu sebenarnya tapi sayang perasaan saya berbelah bagi saya tak tahu kenapa mcm nie . saya penat saya rasa give up . saya rasa awak sayang dia lebih dari saya . maaf , saya tahu saya mengarotkan katak ? hihi tadi awak comel tahu, suka buat muka comel kat saya . lepas tue buat ta bersalah cakap muka awak ta comel . awak , awak tahu perasaan saya ? saya takot saya takot saya hilang awak . saya takot satu hari nanti awak cakap awak nak pergi kat dia balik . saya tahu awak sayang saya kan ? hihi #gatal . thanks to khalilah anum , firdaus ikhram and specially to ashleyy hanna <3 

to my dear katak ,


If I can just make everything fall where it should be, I would. If I could make life better for you, I would. But I can’t. All I can do is to let you know that mine has been better because of you



No comments:

Post a Comment