HeartFellow'S

Monday 25 July 2011

anyone own's ?



assalamualaikum ,
hey baby , mucuk mucuk . meyh sini meyh i nak bagi kiss nie . muahhhh ! dapat ta ? dapat ta ? muahahahaha 
actually today da lama ta post ken ken ? sila angguk cepat (!) haha seminggu nie memacam jadi . haku da ta larat da nak bagi kaki kat semua orang . penat tahu ! ade jea nak kene berkejar sana sini . alhamdulillah Damea's Garage da makin banyak orang singgah plus beli . makin berkembang . im proud ! jyeahh . len kali singgah lah ehh membeli tau tau ? hihi .


dunia sekarang nie haishh masyallah . maaf lerr cik abg ye , pasal biebier tuu da lama da tahu . apesal sekarang makin kecoh ? pastu isu kat kelantan nak haramkan arak . ape nie ape nie . bagus letew haram kan ? ta ta saya budak nak persoalkan kerajaan . saya nak cakap pasal agama . semakin ketepi larangan dia kan ? nauzubilla . altough saya ta pakai tudung , tapi saya tahu . ustaz kata , dunia akhir zaman . hmm 

saya okey , saya da terima kenyataan . saya happy as long as i have him . kan ? saya bersabar . ye saya sabar kan awak ? saya da malas nak gaduh , orang nak kutuk saya . sila laa kutuk . yea saya tahu MULUT TEMPAYAN BOLEH TUTUP , MULUT MANUSIA BELUM TENTULAGI . kan ? ehem , terasa ke ? maaf lahh . saya ta sengaja . opss ! hihi just i wanna saya i'm single but my heart is taken by him . assalamualaikum . 
sincerly : damyV

No comments:

Post a Comment