HeartFellow'S

Friday 2 September 2011

EH DA RAYA LAH



SAYA NURSYAZANANIE DAMEA INGIN MENGUCAPKAN SELAMAT HARI RAYA KEPADA SEMUA ORANG ISLAM DI SERATA DUNIA #aicehhh . like ai said . damea is a good girl . puasa kali nie full okeng . means cuti yang dibenarkan allah sahaja yang cuti keh . best dok ? raya tahun nie puasa sama sama . kemas rumah sesama . tadi kan saya kene kaup plus sapu rumput . faham dok ? alaaa kan kita kemaskan orang lepas mesin rumput kan ? mcm tu laa kehh . okeng shopping raya tahun nie is the best lahhh . know what my baby mucuk mucuk ince adenan <3. pujuk dia beli boot . alaa kasut boot tuu yang reramai pakai tuu . hok dok yang femes tuu . yea saya saya sudah membelinyaaaaa . wee ~ tapi mama said yang kasut tu mcm jantan . ehem2 ada style untuk girl punye keh . papa kata tahun depan beli yang tinggi punya tuu . k rujuk gambar tau tauu 


 boot yang saya beli . tapi warna itam tauu . 
#papa ta bagi beli warna putih . nanti kotor -.-



tahun depan insyallah yang mcm nie pulak yeaa :)

and then papa kata beli dress dgn diowg . pilih punye pilih . mama ta bagii tuu , papa kata ta lawa . mmg lah time tuu hati rasa ape ni ape nie kan . tapi lastly dapat gak dress yang saya nakkk . mama yang pilih . papa kata pon belilahh . tapi agak seksi sebab lengan n bahu nampak . ta terlalu lahh . but mama bagi pakai . thanks a lot mummy <3 hihi and for the boot . thanks belanja ehhh . hihi btw this raya is soooo sooo boring . ta caya ? hmmm saya boring tahu ! angkat kening cepat kalau awak pon boring mcm saya :D hihi pape pon selamat hari raya ehh awak awak sekalian . maaf zahir dan batin <3



No comments:

Post a Comment