HeartFellow'S

Saturday 1 October 2011

kem pembimbing rakan sebaya :)

assalamualaikum .
hok demo rindu kawe dok ? hihi kawe busy nie . kawe busy pegi kem <3 wuuu wuuu . acctually 3 hari pg sana . kredit pon agak semput semput nak text or call . kesian kawe dok ? ish ish . bereh deh . *apesal aku ngepek nie ? hahaha . best giler kot kat sana . ada swimming pool <3 ade golf , ade mcm2 lah kat sana . best kot . da laa aktiviti kat sana best giler . and i tell you what , group aku paling best , gempak , kecoh plus happening . dan yang paling tak boleh blah . aku berlakon , rap , menyanyi kat sana :O gomaii . ahahah tapi yang best dapat jumpa geng baru lah . kat sana yang time kem dulu banyak yang tak pergi . kira kene buat baik lah dengan diowg yang baru kenal nie . awkward kot , aku dengan noria yang paling giler kat sana -.-' haha . btw time explorace kumpulan aku yang paling last abes sebab kitowg asyik main swimming pool jea . haha giler kan ? banyak giler pengalaman kat sana ..

 group tsunami
and for the last word . i love you guys :) take care . semoga menjadi prs yang terbaik :)


with ari :) 
my sugar . hihi

see you soon .
damea :)

No comments:

Post a Comment