HeartFellow'S

Thursday 13 October 2011

Saya Memerlukan Belas Kasihan

saya sedih hari ini .
tadi saya jatuh . moto saya terlanggar batu . kesiankanlah saya. dada saya sakit sebab terlalu terkejut . awak faham kan awak ? silalah belas kasihan kepada saya . hmmm hmmm
awak , awak dengarlah luahan hati saya yang asyik berkata seorang diri nie . sila dengar cepat !
kalau tak aku sepak kau masuk lombong . muahahahaha :'[

awak ouhh awak ,
awak tahu tak hati saya kecewa sangat nie . apa ? kecewa dengan bf saya ? maaflah lah awak . dia omey omeyy ucuk ucuk baby belacan saya . bukan kerana dia . kerana AWAK ! yess sebab awak . awak , sampai hati awak kan ? kita penat penat suruh hanna snap siap paksa dia tau . awak dengan selamba badak pergi tiru
 . hmmm hmmm saya merajuk ah dengan awak semua . sampai hati awak kan ?
awak , kalau awak nak tiru ke hape . silalah inform inform ke hape . hmmm luluh hati saya . *ceh siap luluh . luluh hati pengarang jantung saya tadi tengok awak copy cat nama album saya . hmmm


saya merajuk dengan awak semua . kbaii 

No comments:

Post a Comment