HeartFellow'S

Tuesday 15 November 2011

luahan perasaan damea


orang kata putus cinta itu sakit tapi aku kata teringat kat bekas tupperware (ex-C) , apakah kejadahnya itu ? okey aku faham orang kata sakit itu budak bodoh pon tahu . tapi sakit hati tak semua orang pon rasa *pendapat

terima kasih duhai teman , espicially si hantu kopek tu . maigadd bukan sekali . nightmare sila pergi . shuhh shuhh ! kepada teman tersayang si ashleyy hanna (actually panggil dia rai for short tapi tergedik tulis nama fesbuk dia, apakejadah ?) dan sebenarnya (lagu yuna playing) si ashleyy hanna (again) berumur bawah aku iaitu form 3 ye incik sekalian tetapi memandai memberi nasihat . ciss apa kejadahnya ? 




oksiladiam . aku tak minta pekara ni berlaku . baiiitheeweyyy thanks a lot to Zaim aiman for advice . also famie :) aku penat nak fikir . lastly haku tahu aku siapa . #forevertouching . 

Pretending that feelings aren't there, doesn't make them go away.

kau akan tahu kalau kau buka google translate . nanti kau faham apa aku tulis kat atas tuh ! 



duhai hati ,
perasaan apakah ini ? ok aku fikir kalau dalam hati ada pemadam . dah lama aku padam perasaan rindu kegilaan aku nie . sungguh sadis ok !


 kalau lebih nak menyayat hati sila dengar lagu nie ku pendam sebuah duka . amacam ? ada brankah ? eh ehh apa aku ngarut ni ? entry semakin lama semakin panjang . ok ok aku faham . damea sila diam please ? *melutut ala ala prince omey dari hakustan 


lastly , for my baby busuk . aku sayang kau forever . terima kasih sebab faham aku ye sayang . :* okbaii

No comments:

Post a Comment