HeartFellow'S

Thursday 8 March 2012

lalalalalalalala ~



OUH HAI NAMA SAYA DAMEA DAN SAYA TUJUH BELAS TAHUN . 
SALAM PERKENALAN SEMUA YE . 

when damea talking about life again , so hai hai dan hai . apa khabar semua orang ? sihat semua ? dah makan tak ? minum ? mandi ? ok stop ! hari hari ni saya baru dapat kamera . sebab tahun lepas cikgu rampas kamera saya . ouh shitto :x . tahu ah cikgu jelly kan . so saya dengan bangganyaa mengupload gambar pelantikan prs tahun lepas punya . ok bai . haha 


itu namanya zaman prs yang berwawasan tapi skrg ni dah busy dah . dah tak aktif sangat . kamera nie kalau tak silap vincent yang tolong snapkan . so tengkiuuu brohhh ^-^ . 


hei orang nak snap gambar ahh , ape kess tunjuk peace dgn botol air ? -.-'

so itu je gambar yang dapat diupload , n jangan tanya kenapa tudung aku depan sangat . i really love like that . haha .

 actually this for him . saya harap awak baca k ? sebelum ni saya dah biasa hidup sensorang , tak text dengan sesiapa , tak otp dengan sesiapa n tak semuanya dengan sesiapa . tapi bila 'A' datang balik selepas menghilangkan diri saya rasa macam tak best . tak cool and tak semuanya faham tak ? memang saya tahu awak terasa saya cakap macam tu tapi faham boleh ? bukan senang nak baik balik macam dulu lagi lagi dengan keadaan kusut nie . maafkan saya , saya tak biasa nak OTP dengan awak setiap pagi , malam semua . rimas sangat k ? semua nak bagitahu , ouh itu bukan saya . bagi saya masa untuk saya please ? ye saya tahu awak abg angkat saya yang dah 6 tahun berangkat tapi please ? faham kan saya . 


dugaan Allah damea , keep smile :) 

No comments:

Post a Comment