HeartFellow'S

Saturday 31 March 2012

tiada lagi tiada lagi semuanyaa


dulu dia tersenyum gembira , dulu dia menangis dalam kegembiraan , dulu dia sentiasa gembira walaupun duka datang menjenguk . dan dulu hanya dulu bukan sekarang . semuanya berubah seperti 360' darjah . budak kecik sudah besar , justin bieber sudah bersama dengan selena gomesnya dan @momodamy sudah bertukar menjadi damea yang sekarang . bertukar dan bertukar tapi untuk apa ? dunia bertukar menjadi marik namanya . eh apa aku mengarut nie ? 

kadang kala ingin bersuara tapi di halang , kadang kala ingin menjerit tapi di sepak , kadang kala ingin menyatakan ketidak kepuasan hati tapi tiada orang ingin mendengar . orang mengata lebih banyak daripada orang mengatakan kebenaran . dunia sekarang ? *gelengkepala* orang bash orang kutuk orang maki dan orang men*judge* tanpa mengetahui kebenaran . 


kenangan itu indah dan sentiasa di simpan di hati ini . Al fatihah to her : Nursyaheera damea :') 

takpayah nak salahkan sesiapa , tak payah nak tuding jari sana sini . kita yang bersalah ye kita mengaku tapi kalau orang lain ? manusia manusia . yang ingat hanyalah bongkak sombong hidung tinggi . dulu senyum lebar kat semua orang . sekarang ? nak tunjuk gigi pon susah . *angguk2* aku manusia biasa dan kau juga . maafkan aku kalau kau terasa tapi haruslah merasa . hidup di dunia ini harus berpijak pada bumi yang nyata :)

i'm always gonna be me and keep hate-ing me. lols

dear sayang , if you're online now , please call me back . i'm waiting for you honey . 

damea comel . 

No comments:

Post a Comment