HeartFellow'S

Sunday 15 April 2012

kisah kamera :)


assalamualikum anyone ? haha cepat cepat jawab salam saya . wajib tau jawab salam orang nie . hee actually dah berapa lama tak update kan ? so arini saya nak cerita pasal kamera . well the things is saya akan bermain dengan kamera bila saya boring . tak percaya ? well believe it ! disebabkan lappy tade dan telifon bimbit rasa macam nak nyawa nyawa ikan lalu hanya yang tinggal ialah kamera capuk yang sangat semak tu . watttteeefuuuu . btw damea is sensetap k ? no net to cover it . whatt ? okbai


ehem ehem , mestilah untuk tersayang dahulu k ? actually tak teringat pun kat dia untuk buat benda ni . idea just datang camgitu dan i was like eh boleh lah buat untuk dia . heee , comel tak comel tak ? wee

siapa kata dlsr je boleh buat macam nie ? :D


comel tak comel tak ? hee pandai en saya buat ? *angguk*
siapa m ? m tu muhd masrilah <3 weee


hai i'm forever big bang <3

aku kehilangan kata kata . okbai

No comments:

Post a Comment