HeartFellow'S

Tuesday 28 August 2012

Admit to Hospital

assalamualaikum semua .
hey hey untuk dia hey untuk dia hey . inilah dia cerita semasa dua hari sebelum raya . gua masuk hospital . hmmm acane ni ? acane ni ? lagi dua hari k ?actually sakit masa hari rabu malam . tapi masuk hospital hari khamis 16/7. buat check up kat hospital durian tunggal doc hari ke dua baru hantar . means hantar hospital besar melaka naik ambulans . and i really hate that sebab time tu papa n mama tade . kene naik ambulans sensorang you will know my feeling kalau korang ada kat tempat gua . hmmm


dalam ambulans , dah bergerak2 . sakit tangan gua -.-


its actually nursyazananie damea . 
nurse tu salah eja -.-


this is mama , kakak n nenek . 

disebabkan me amsuk hari khamis , time tu semua orang nga sibuk menyiapkan barang barang raya . mimie (my second sister) time tu ada kat Unikl and nenek pergi amek sumbangan ikhlas orang . so kakak dengan jayanya drive dari krubong amek mimie and balik amek barang barang gua . thanks to big sista :D


katil yang paling hujung .


disebabkan dekat dengan tingkap , mama selalu bagi burung merpati tu makan :)
and now i miss doing that 


kenapa aku nampak macam foever alone ni ?

btw nampak tak panda yang aku nga peluk tu ? haha sepanjang aku duduk hospital tu , doc asyik usik aku je pasal panda ni . salah eh ada panda busuk ? (bantal busuk) tahulah panda tu penuh dengan peta peta malaysia tapi jangan lah usik aku . tak suka k ? 


and tido kat hospital sangat tak best sebab asyik terjaga -.-


jyeah dah boleh balik . 
pack barang and ready to leave . 

pray for my healthy :') 

sangat lambat betul line internet ni . 
damea

No comments:

Post a Comment