HeartFellow'S

Saturday 9 July 2011

LOVE is about sharing life with you partner


yesterday we meet for the 4th date. hihi first time kan kita date berdua jea ? kalau ta kita date dengan diowg kan baby ? thanks for yesterday. kita borak2 , kita sepak terajang plus tampar menampar. betullah sayang , kita pasangan rock kat dunia nie . kan ? siap boleh bergado semalam . haha lawak ahhh. tapi yang paling best kita pakai baju hitam plus suar hitam. sama kan katak ? padahal kita ta janji pon nak pakai ape semalam. saya suka sangat tau baby semalam awak duduk sebelah kita. suka tgk muka awak yang mcm org gila tuu. haha awak usik saya memcm kan ? jahat ouh awak. sampai aty awak buat muka garang kat saya. da laa terjebil mata awak tu . takot tauu ! awak buat lagi saya bagi kaki . nak ta nak taa ? semalam nga date tetiba datang sepasang couple date jugak kat sana. saya usik awak cakap diowg tuu sweet sebab sandar bahu ape semua. pastue awak cakap "kalau aku kan tade makne ahh nak sandar2 nie. aku terus rogol je kau. haha and then semalam awak usik2 rambut saya . sebab saya turunkan semua rambut depan saya . da mcm hantu da awak cakap . tapi saya tahu saya comel kan awak ? but as you said "aku lagi comel dari kau keh ?" mmg tak sah kan kalau ta bergado dengan kau . haha thanks baby sebab sanggup datang jumpa aku . ta sabar tunggu 11.06 nie <3 

katak : asal muka kau tuu teruk sangat nie ?
aku : kfine . jgn pandang ahh malu akuu
katak : hihi sebenarnya aku buat gitu sebab aku nak tgk muka kau 
aku : haha ngeng kauu . 

aku : kenapa ehh kau ta jeles ? kau ta sayang aku ehh ?
katak : oii ngok , takan ah aku bgtahu aku jeles .
aku : ouhh aku lupa kau kan ade EGO
katak : mesti ahh . takan motor jea ade EGO lelaki pon ade ah

katak : kau tahu berat aku da naik 55 kg ahh
aku : yess ! akhirnyaa kau jugak yang berat . aku ringannn kan ?
katak : jgn nak mngade , esok aku da kurus balik . kejap je nie
aku : yelaa , aku kan gemuk !
katak : kau gomok pon , aku tetap sayang kau

aku : taya ahh tolak aku bongek , jatuh kang tengelam aku
katak : mesti kau timbul je kan . haha tahu ah gomok ;p
aku : mcm bangang kau ann .
katak : kalau kau lemas ,
 aku tunggu sampai kau da nyawa2 ikan baru aku tarik kau
aku : untung laa dapat bf mcm kau niee



i know i love you . because you're the reason why im smilling now . thanks baby . iloveyou :*

No comments:

Post a Comment