HeartFellow'S

Monday 11 July 2011

zaman myspace zaman kenangan



bila ingatkan balik zaman myspace nie popular ouhh . dengan couple fake , dengan owns owns bagai . tapi best , dapat kenal kawan ramai . yang paling kekal kawan dengan keiko . baik sangat diaa tahu ? i means bff forever , dapat kenal hussaini azhar , si justin bieber malaysia *bak kata aku . daripada myspace aku beralih ke facebook . masatuee mane nak main fb sangat kan ? selalu myspace bebagai jeaa . tapi zaman ym pon ta dapat disangkal plus tagged . semua meninggalkan banyak kenangan . and for the rest off my life , tagged plus myspace paling terbaikkk . tadi aku buka myspace balik , kumpul semua gambar gambar aku . btw here the picture  :-


zaman da pandai dress up bagai , kau hade ? kdiamm . hahaha zaman nie zaman orang pakai dress plus beg tepi mcm aku pakai tuu dan ditambahkan lagi dengan kaca mata plus rantai untuk kelihatan vouge gituu .

zaman time kita bajet bajet comel kepada semua orang . dan jeles ternyata aku bajetttnyewwwwwww . kdiam . haha nampak sangat aku nga pandang cermin time tuu kan ? apa ada hal muka comel simpan dalam hati jeaa . 

zaman time pakai skinney nie . lu ada ? tade kann ? menampakkan bahawasanya aku kelihatan gemok yang teramat sangat . haihh  sekarang nie zaman pakai lain kan ? ape kess dengan skinney nie . haha 

nie aku tatau zaman ape . ala belasah jelaa asalkan aku comel kan ? eh jap comel ke ? pon boleh . HAHA 



okey last zaman bersnap picture yang snap . thanks to hana actually . time lepak bosan nak tunggu bas . haha
btw aku pasti korang pon ade zaman begini kan ? aku just share . ta suka pergi jahanam ken ? *amboi bahasa awak . hihi k salam . take care . 

rock them : damyV

No comments:

Post a Comment