HeartFellow'S

Friday 15 July 2011

a new life begin


assalamualaikum ,
hey hey , dear crectures . how's life ? its it okey ? for the user facebook . i just moved at new facebook . im sorry , i just wanna have a new life . btw i just changes my number . dont ask me a yet , i wanna 'run away' from anyone . hihi weird right ? why i am like this ? just ask youself ! ececehhh , its not you're fault . i just being 'sick' with my friend . its too hurt for me . and also i just break up with my lovely katak . and please dont blame he , he a good boyfriend and a good friend . so any girl at there , be friend with him . i just not a good enough for him . i'm the bad girl , righto katak ?


dear muhammad amirol ,
katak katak katak ouhhh like katak katak katak ouhh *like baby by justin bieber songs . omoo , katak jangan nanges keh sayangku mucuk2? jaga diri elok2 , aku taknak tgk kau sakit lagi . main futsal tuu hati2 jangan jadi mcm dulu , kaki kau berbalut datang jumpa aku . ape nie katakk , nanti kau ta comel kalau mcm tuu . kan kann ? jangan lupa makan tau ? kalau makan tuu , makan banyak2 . nanti kau keding jea semendang , da ta comel da kan ? sape susah ? aku jugak nanti . ehh ehh , katak jangan lupa aku tau . aku sayang kau  hihi . aku rindu nak dengar kau panggil aku baby lagi . rindu nak lepak sensorang dengan kau . nanti bila kau da pergi plkn , jangan acam2 keh ? aku jeleous tahu ! *ignore this word . pergi plkn baik2 katak , jangan nak gedik2 jea kau . pastue pastue spm buat leklok keh . aku tahu kau dapat sikit A kau jage kau . nanti kau tgk si gemuk omey nie sepak kau real real kat muka . amacam ? ada bran katak ? kau da janji kan mesti dapat ape yang kau nak ? kau kata nak jadi cikgu kan ? please capaikan hasratmu itu . hehe. aku just nak cakap , aku nak away dari kau , bukan bermaksud aku ta sayang kau . aku sayang tapi aku taknak tgk kau sakit dengan aku lagi . please please promise me , yang kau akan jaga diri elok2 . jangan sebab aku kau nak failed spm ! aku bagi kaki kang . last word :- ILOVEYOU .

( this is our memory , our story end i month 2 days . )

heart broken : damyV

No comments:

Post a Comment