HeartFellow'S

Sunday 17 July 2011

Mimpi

 assalamualaikum ,
hi awak/pakwe/awek . awak sehat ta ? saya ? boleh lahh . haha arinie kan kann kita nak story pasal dream . sebabkan sejak kebelakangan nie kita asyik mimpi pelik jerr . tatau nape . haihh sangat pelik , aritue lepak dengan rai story mory pasal tett . pastue malam bila ntah boleh termimpikan si tett tuu . siap dalam mimpi aku boleh ter-inlove dengan tettt siap . means dalam mimpi tuu aku couple dengan dia pastue rai marah plus maki aku semua . lepastue asitue aku mimpi pasal hal yang sama . kira pelik tahu ! sebab benda yang kita expect kita mimpi . and orang yang kita ta kenal even ta pena bertegur masuk mimpi . haihh kalau lee min hoo tape jugak kan ? omooo oppaa ! iloveyou *mood korean .


btw thanks to khalilah anum for edit-ing my blog . is so cute rite ? pinky me ouhh hell so whatever . thanks a lot kaka omel muah muah . len kali edit lagi . cewahhh kau damea . kaki nak ?  haha

I believe in pink. I believe that laughing is the best calorie burner. I believe in kissing, kissing a lot. I believe in being strong when everything seems to be going wrong. I believe that happy girls are the prettiest girls. I believe that tomorrow is another day and I believe in miracles.



much love : damyV

No comments:

Post a Comment