HeartFellow'S

Tuesday 19 July 2011

Sejarah Nama

assalamulaikum ,
hey dear boyfrengg plus girlfrengg . harinie kan kan kita nak ber-story mory pasal nama samaran yang pena kita guna . ehemm macam awak ta pena eh pakai nama mcm tu ken ? sila cakap yea , amboi base dia nak nipu ehh . babap nak ? *versi bajet omel . kbai . acctually dulu zaman mespes mmg ramai guna kan ? just sejak kat fb nie aku tobat nak pakai . sebab ramai COPYPIQS plus COPYCATS dan sebagai catsnyeewww . amacam ? #ehterasake . sesunguhnyaa iut hanyalah rekaan semata- mata . for the first nama i pakai nama samaran is .

MOMO DAMY 
actually nama nie asalnya nama daripada momo chan iaitu daripada perkataan jepun iaitu chan is adek . and aku dapat insfirasi daripada cerita taiwan nie . 

(click this if you wanna be cute ! HAHA jk)

cerita nie sangat omel omel ucuk sebab gurl nie anak gurl sorg and ramai abg . so imagine kan lah mcm mana kan bila si adik jumpa boyfie yang dia suka tu ? hihi btw tadi cari imej untuk drama nie aku terjumpa .

.
.
.
.
.

okeys lepas nie sure aku bodek kaka pergi beli ssweeter nie . omoo omel  >.<"

and back to entry again yeaa uoouuulssss . bila da muka ada momo love saya tukakan nama love to kepada damy , maknenyaa kembali kepada asal keh nama saya . nampak jugak kemaluannye (kemelayuannya) . ececeeehhhh . soo tadi incik google tunjukkan saya momo-chan gupenya binatang nie(rujuk imej bawah) . adesss ! tape tape still omel mcm katak rite ? *sila kata yea ! kalau ta saya majuk . kbaii



tapi sekrang nie ramai sangat meniru nama momo ! ouhh tidak paling haku benci keh . ok baiii . nama saya DAMEA only . jangan sibuk kau ingtkan lagi nama tuu . okeys entry pasal nama momo suda abes yeeee . for second pulaks .

MIA SARA
baii the wayy saya ta meniru mcm diowg kehh . ingat ta baby mia sara yang berlakon dalam drama yang selalu ade kat tv3 tuu . alaahhh ape ehh ehh . entahlaahhh . akibat ingin cepat mcm nie lahh . okey okey . japp  acctually mia sara tuu ezee khusyairi yang bagi . ehemm tuu en. bestie kesayangan saya lahhh . sila jangan jeles . si comel pendek omey omey tuu suka bagi gelaran kat orang event ramai kot . lagipon mmg dari dulu orng panggil saya mia . sebab nama saya damea and kecikkan sikit kepada mea tapi ubah sikit tulisan dia kepada I okey awak ? untuk kelihatan omey omey gituu . cewahh . soo si ezee pandai2 tulis nama saya miaa sara . okey and then skrg saya suda tukarkan nama saya kepada Miaa D' . stand for mia damea . xD . but ta pakai pon just untuk album fesbukk jea . hihi :)

and last for my lovely preloved item . visit here

DAMEA'S GARAGE


nota kaki : untunglahh muka kaka no 2 lebih omeykan . saya jeles ! kbaii

No comments:

Post a Comment