HeartFellow'S

Wednesday 26 October 2011

cinta hati saya ♥



cinta hati saya comel , cinta hati saya skema , cinta hati saya pendiam tapi sayangkan dia .

walaupon saya dengan dia baru lagi tapi saya sayangkan dia . dia omel jea kan ? dia sangat pendiam tapi kalau dalam fone mulut pok pek pok pek jugak time otp . dia suka buat muka blurr dia tapi dia omel . dia jaga saya dengan baik . dia tak suka marah saya . tapi kalau dia marah perghhh memang syaa sangat takut . hee . peace keh b , namo marah agy . heee

damea , mana kenal MMM ? hehe

MMM stands for muhd masri matsuri . saya kenal dia kat kem . actually saya suka pandang pandang MMM tima kat kem tu . dia sangat skema . ya allah comelnya dia . dalam hati sangat suka lagi nie . weee~ tapi yelah kat kem tu mulut saya sangat bising :O tapi tak sangka dia boleh terima saya . time malam kedua tu nova kumpulan saya call saya , tetiba dia nak cakap . time tu saya tak tahu pon tu diaa . and time dia nak cakap tupon dia tatau mana satu saya . heee omel kan ? saya tanya dia mana 1 , dia kata dia Ari . hah ? kat kem tu saya tak kenal siapa ari yang saya tahu masri yelah . lagipon budak group lain saya tak friendly sangat . time saya tahu yang tu dia , terus tangan saya mengigil . heee tapi yang best tu saya bergayut dengan dia lama tau . best giler time tu sampai pukul 2.45 pagi kita gayut kan b ? miss moment kat sana . hmmm tapi yang bestnya budak kumpulan saya jea tahu apa yang saya panggil dia bila dia lalu . omooo thanks terima syg keh b :)


ingat tak lagu kisah dongeng b ? bila kat kem tu nyanyi jea lagu tu , mesti saya akan nyanyi kuat2 . harap sangat dia dengar :') "mencintai aku dengan seadanya , mencintai aku bukan kerna rupa" thanks sayang terima saya seadanya . thanks sebab terima saya walaupon saya bising ,walaupon saya suka buli awak , walaupon saya suka marah awak . tapi setiap hari saya sayang awak :*


i love you and never let you go baby :*

with love ,
damea 

No comments:

Post a Comment