HeartFellow'S

Tuesday 25 October 2011

KAWAN ?

assalamualaikum .
hai awak , sihat dok ? ehem ehem . gambar gua cantik ? thanks youuuu . *perasaan kau debab ! weee~
hari ni kan saya nak cakap pasal kawan . tahu tak kawan ? dalam bahasa inggeris dia tulis friend . :) kalau bahasa melayu kawan atau teman . takpon bestie ataupon bestfriends . tahu dok tahu dok ? saya ada kawan . awak pon ade kan kan ? heee kawan baik kawan jahat semua ade . kawan jahat ? pon bolehhhh . kawan terbahagi kepada banyak bahagian . maybe kepada 2 kot . hee *seriusly aku pon pening apa aku cakap nie*

acctually semalam zaim call saya , dia lebih kurang exbf eh salah exbff saya . tapi kitowg dah baik balik *kot* kot ? pon boleh . haha he always says about bff who forget about bff diowg . and keep *perli-perli* me . you know how much i terasa dengan dia ? huh huh . so cruel keh zaim . *sorry zaim , peace* dan niat dihati ingin menebus kesilapan lalu , dan berkata di dalam blog . dalam hidup saya sangat banyak kawan . tengok tu saya highlight SANGAT BANYAK okey ? faham tak faham tak ? dan saya sangat terasa dengan sikap diowg yang sangat mudah melupakan ku yang sangat sedih nie . wuuu wuu *lap hingus* dan semula jadi akan lenyap dari hidup kita . zaim kata kalau mcm tu kita lepas abes otp saya nak cakap see you next 3 years yea :) lagi senang kan kawan mcm tu ? bila fikir balik , patut ke kita lupakan kawan kita walaupon kita dah ada special ? tak kan ? awak tahu saya ada kawan yang bernama tettttt , saya dengan dia dah sangat jauh , sangat sangat jauh . and i miss her so much :'( sedih kan ? kawan kita lupa kita . bestfriends kita lak tu . but now i learn from mistake . saya takan mudah berkawan dan takan mudah berkata kau bestfriends aku ! takan okey takan . sebab saya penat tengok orang yang kawan saya , yang rapat dengan saya tiba tiba tak pedulikan saya . sangat pedih rasanyaaa . sooo let enjoy jea *ktiba2 . last word : i love you friends :) muah muahhh

till then ,
damea omel :p

No comments:

Post a Comment