HeartFellow'S

Saturday 22 October 2011

perasaan meletihkan minda seseorang *sigh*



baca , fahami dan teliti
aku tahu kau baca apa yang aku tulis . sejujurnya aku seboleh boleh elakkan dari kau terjumpa blog nie . seriusly bukan niat aku nak lukakan hati kau . kau yang pena menjadi kesayangan aku . kau yang pena menjadi justin bibir aku . kau , kau dan kau . aku minta maaf sejujurnya pada kau . mungkin pada kau , aku hanya ingin mempermainkan kau . tapi kau siap . aku penat dengan segala galanya . aku bukan playgirl , dan aku bukan permain perasaan . aku hanyalah manusia . dia insan yang hadir setelah kau tinggalkan aku . merawat apa yang kau lukai . maafkan aku . aku terima dia setelah kau pergi . dengan harapan aku dapat lupakan kau . tapi aku silap , aku sayangkan kau . dan sentiasa teringatkan kau . maafkan aku . setiap hari aku doa semoga kau jumpa orang lain . dan tadi keadaan menjadi lebih teruk . kau ..... 

sekali lagi maafkan aku . boleh tak saya mintak awak pergi dari hidup saya ? saya penat dengan segala galanya tentang awak . but thanks for the first love , i really appreciate that . memory of us always be in my mine . thanks again . for you love . i love you even we're enemies . :')


till then ,
damea

No comments:

Post a Comment