HeartFellow'S

Wednesday 28 December 2011

dikesempatan ini



aku menaip sambil terbatuk , aku menaip sambil menahan sakit . doakan aku wahai kawan kawan . doakan aku semoga aku cepat sembuh

kalau boleh aku hanya ingin mati , dah tak tertanggung sakit yang aku alami nie . batuk , demam silih berganti . 

rambut banyak gugur dan bila tido awal dalam pukul 10 mesti pukul 12 pagi bangun . dan aku tak pernah cukup tido . penat , sakit . air mata jangan cakaplah berapa ribu meter keluar . perut nie macam nak terkeluar isinya bila muntah . seriusly people , i'm tired . i try my best and i feel like 'ya allah kan bagus kau amek je nyawa aku nie

last word , thanks for papa , mama , kaka n mimie sebab jaga n bagi semangat . thanks kawan fesbuk bagi dorongan . thanks again . 

pray for me
damea

No comments:

Post a Comment