HeartFellow'S

Monday 19 December 2011

orang bodoh kalau lagi dilayan lagi bodoh


akibat ketidak kepuasan hati lalu aku mula menaip seawal jam 8.34 pagi . kenapakah ? ok bullshit itu semua . 

terasakah ? opsss sorry *ala terover gedik . aku rasa aku perlu bagitahu pekara yang aku rasa maybe semua orang yang bising macam puaka mulutnya itu . adakah terasa lagi ? opss . 

aku rasa waktu waktu begini adalah untuk relax and chill . watlek , aku tak salah . baiideeewehhh , kesah apa aku dengan budak yang macam perfect sebenarnya dia pon pernah buat silap dan taknak mengaku dan membabitkan orang lain lalu terjadilah group sesi mengutuk antara mereka . 

dan mulalah bercerita pasal aib mereka dan menjadi kebanggaan mereka bahawa mengetahui apa yang terjadi kat musuh mereka . padahal diri sendiri pon sama jea dua kali lima sepuluh . *keningdouble* jangan ingat aku bodoh dengan semua tu ye wahai gadis serta lelaki yang join pakatan rakyat buat sesi mengutuk tu ye . 

dan masa begini lah kita duduk dan lihat siapakah kawan dan siapakah lawan . amboi ye , ade aku kesah ? mengutuk aku kau juga yang dapat dosa kan . kesah apa aku . tapi yang mulut mcm prfffftt aku rasa terlebih kurang ajar . dan aku rasa kau nak kutuk kau kutuk . tapi bila babitkan maruah aku , aku tak boleh duduk diam . jangan ingat aku lemah bila aku diam bergini . aku lebih suka duduk dan lihat apa yang kau cakap . haha bullshit semua tu . 

dan sebagai penamat itu untuk engkau . aku buat vid bukan untuk kau terasa ye wahai manusia yang berperasaan . dan aku tak perlu takut apa yang kau nak buat . kau kuat sebab kau ramai kawan ye ? dan aku tak perlukan ramai kawan untuk berdepan dengan situasi nie . ye aku mengaku ramai yang kawan aku berpaling tadah kepada kau dan aku tak kesah tentang tu . maybe sebab kau pernah lalui ada dalam vid tu kan ? kau terasa dan merasa . hah amek amekk . terima kasih kerana terasa dan akhirnya aku tak perlu kesah dengan ancaman yang kau berikan . teruskan mengutuk kerana aku tahu mengutuk adalah pekerjaan yang selalu kau buat . 



be hated ,
damea

No comments:

Post a Comment