HeartFellow'S

Wednesday 14 December 2011

kenapa aku tak approve orang di facebook


maaf tajuk ini bukan untuk plabisiti murahan ye . bukan sama sekali . tapi maafkan saya wahai dear friends request . susah payah kau tekan add di situ yah . maafkan daku duhai friends-to-be . ehh ehhh


ini selepas di tekan butang not now tetapi semakin hari ke hari dia semakin bertambah . like seriusly people *muka serius* gua bukan tana approve tapi gua fobia . yu know wat ? gua fobia , orang dengki dgn gua berTAMBAH-TAMBAH dalan list *kejelesan* nampak tak gua caps lock tu ? haishh . orang dengki satu , yang orang bangang tade otak tu lain cite . apa kejadah letak gambar orang kat anti anti bagai tu ? haishh . gua kennok go on tahu ? gua macam fobia nak approve . tapi kadang2 tu bila gua rasa gua nak approve , gua approve tau tau . please jangan marah ye everibadi :D


aku dah kata jangan pakai gambar karton , kan aku tak approve . aku dah kata jangan kurang ajar kat home aku . aku suka remove orang nie . aku dah kata jangan rempits sangat kan aku tak approve . ekkkk okey damea kau dah ulang ayat tu . banyak kan aku tak tekan not now tu ? huh kalaulahh duit nie . bole kaya den . heee *kening2* 

nie ape kess nie ? maafkan saya duhai teman . gua memang jahat . facebook gua , suka hati gua ye . bukan gua sengaja nak remove . kadang2 atitude korang bukan gua jelik . hee peace . gua tak kata gua prefect tapi gua ada alasan kenapa gua remove diowg . contoh2nyaaa :

si A : wahh dia add si tett ahhh . kawan dengan dia , sebab nak hot lahh tuuu
si B : tahu tape doh , *im kawan yg dia kawan gosip pot pet2 . 

si A : kau tahu si tettt tu kawan dia beribu kat facebook doh .
si B : nak kecoh kat satu kampung lah tuu .

 nampak tak situasi di atas ? aku pon selalu kene macam tu . sebab tu aku malas dah nak gaduh . aku malas nak approve orang tapi aku rajin add . heee :D aku tahu korang pon pena kene kan ? watlekk watpiss biar jea bebudak tu buat apa yang dia nak . haha nak penting kita happy ! weee~

damea 

No comments:

Post a Comment