HeartFellow'S

Tuesday 13 December 2011

it gets better now


dalam dunia nie manusia tak lari dari buat kesalahan , aku juga macam tu . aku banyak disakiti dan menyakiti . maafkan aku kepada sesiapa yang terlibat . aku minta maaf sangat2 . aku banyak lukai orang yang sayang aku . dan aku rasa aku perlu buat post nie . move on bukan perkataan yang tepat tapi forget him adalah yang terbaik aku rasa . 

buat kata orang tak mati kalau dia tade dekat aku dan tak mati kalau dia tak text aku . selama ni aku boleh jea hidup tanpa hanfone aku berdering 24 jam sehari . faham tak ? aku dah terbiasa dengan hanfone tak berbunyi dah 3 hari . hewwww aku masih okey tentang itu

 tapi bila fikir baik aku dah banyak buat 'dia' sakit hati , ya allah . apa bodohnya aku nie ? kesian kat dia . dah banyak kali aku sakitkan hati dia padahal dia masih bersabar dengan sikap aku nie . sebab tu aku buat keputusan . aku tahu aku masih tak lepaskan dia pergi dari hati aku tapi aku da boleh berpijak pada bumi yang nyata nie . hehe :D *big smile on my mouth now* maafkan kalau aku ter-emo dengan korang . mood swing aku dua tiga hari nie . and yess flu tak baik2 lagi nie . sedih rite ? haha i'm still okey . 


i will see you again , i hope so :) thanks for advice amat and thanks for listen when i want . *big hug* 

damea

No comments:

Post a Comment