HeartFellow'S

Monday 12 December 2011

persoalan sekali lagi


persoalan lagi bermain di fikiran aku , aku minta maaf . perasaan di hati bukan mudah sebenarnya . adakah kau masih lagi sayang aku ? mungkin orang kat luar sana aku bodoh . :) aku hanya mampu bagi senyuman palsu . dalaman aku sakit ada orang tahu ? air mata aku begitu murah sekarang .


ini untuk kau dan silalah sedar wahai sayang . kenapa kau layan aku macam nie ? kau tak kesian ke kat aku ? kenapa kau berubah ? aku sedih . aku doakan kau bahagia sayang :) 


dan sekali lagi status ini untuk kau . kau tak sedar ke ? selama ni siapa yang aku sayang ? maafkan aku duhai teman . sekali lagi aku tulis tentang dia . :')


thanks muhammad jamalul shadiq for the advice . this is soo true . pardon me amat :) i'm okey . i'm still smile event i'm broken . he don't know how i feel righto ? :D 

i'm okey yess i believe that . i'm okey . okeyyy , okeyyyy :)


i miss you . 

the end
damea

No comments:

Post a Comment