HeartFellow'S

Sunday 1 January 2012

question




pertanyaan : boleh tak ? boleh tak tana jadi dewasa ? bila dah dewasa , kene hadapi life yang sebenarnya . 

i'm just seventeen baru nak hadapi spm dah kene fikir pasal masa hadapan . nak kene tahu nak masuk U mana , nak kene tahu nak amek course apa . nak kene tahu nak jadi apa . nak kene plan pasal life . 

aku rasa macam masuk *fobia lane* now . bila fikir je pasal semua tu ofcoz ah result spm kene gempak sana , gempak sini kan ? baru laa senang nak plan blaaa blaaa blaaa . 

papa said "alaaa biyy kau jadi jelah cikgu kan senang" 
kaka "jadi cikgu sekolah senang biyy"

masalahnya masa depan aku , aku tana jadi cikgu dan aku taknak jadi apa yang orang nak aku jadi . aku nak jadi apa yang aku nak jadi . faham dok ? dan bila aku dah dapat apa aku nak baru aku rasa aku akan hidup tanpa penyesalan . 


who agree with me now ?

forever alone
damea

No comments:

Post a Comment