HeartFellow'S

Saturday 7 January 2012

i'm still a girl


kata hati : can i get your back ? can i ? 

perasaan bila kita kehilangan seseorang yang kita sayang tu ; perit . correction . sangat perit :') dan bila kita nak get back dengan dia then tetiba kita tahu dia ada suka orang lain . lagi sakit :') luaran senyum tapi dalaman ? perghhh waa cakap lu makan dalam laa . lagi lagi bila dia cakap dengan kita , share dengan kita . mula mula memang lah boleh tahan try senyum watlek watpiss watomeyy lagi . tapi bila dia macam tertarik menarik dengan budak yang dia suka tu . ok itu sedih . 

hai saya damea dan saya heart broken . saya tak suka dia sebab dia jahat . tapi saya sayang dia sebab dia kenangan terindah saya :') dan saya percaya saya akan jadi kawan yang paling setia dengan dia . 

p/s : kalau tengok couple sweet / bahagia mesti automatik teringat kenangn dengan dia . soo bullshit itu semua xD


No comments:

Post a Comment