HeartFellow'S

Friday 24 February 2012

masalah datang bergolek golek


aku tak cantik . aku tak perfect . aku bukan semua tu . aku tak kacau orang . aku update apa aku nak update . aku buat kerja aku . tapi kenapa eh , kenapa dengan sikap sesetengah orang yang asyik tak puas hati eh ? kau dengan aku sama juga manusia . aku tak kacau kau . so beware broh . jangan ingat aku akan diam je . pasal kau dia kene bash , pasal kau cikgu tak percaya dia . dan pasal kau dia kene macam macam . kau fikir kau baik eh broh ? sorry aku tak perlu kesah kau siapa . dan kau tak perlu kesah aku siapa . tapi hormat orang sikit broh . mulut tak payah nak duk ngata sana sini . ye aku tahu dosa kau bukan dosa aku tapi broh orang yang kau sakitkan tu dia . dan itu buatkan aku sakit hati . stupid .


aku tahu 'kau' marah aku kan . well girls guys , i don't care . hate me if you want kalau itu yang buatkan kau sangat sangat bahagia kan ? sila sila lah awaykan diri kau dari aku . aku menyampah keh ? menyampah nak layan sikap buruk kau yang asyik menjudge orang . opss kau terasa ? amek amek , simpan sampai buat pekasam keh ? kau tak kenal aku so stop cakap pasal aku . tak malu eh stalk stalk orang lepas tu update status lepastu bising sana sini . padahal aku tak kacau kau pun . nampak sangat lah kan fikiran kau tak matang kan ? :) tape tape smile :D *kacikkk  pewwiiit gambar omey satu* jangan salahkan orang lain kalau kau dapat keadaan tu , please . berfikir dengan matang . kau berdosa , kau buat fitnah satu , kau aibkan orang satu dan kau bagi salah tanggapan kat orang . pehhh nama je kan muslim ? padahal dosa pahala tak tahu . :)


"keep smile keep hate and keep be yourself "
orang yang bodoh kalau lagi dilayan lagi bodoh mereka .

No comments:

Post a Comment