HeartFellow'S

Friday 16 March 2012

for you mr heartbeat




aku tahu kau akan baca ni sayang , baca dan selama hati aku nie . dan please i love you so much . orang kata kalau sayangkan someone tu kita kene terima baik dan buruknya . ya aku terima kau sayang . tapi aku minta somethings yang untuk kebaikan dan kau sekadar berkata tidak sedangkan kau tak cuba lagi sayang . aku tak merungut tak sayang tak sama sekali . tolong faham hati nurani aku ni . aku menunggu kau dan menunggu dan tanpa aku duga sebenarnya aku tunggu sesuatu yang tak muncul2 . kau tahu perasaan itu sayang ? tidak , yang kau tahu kau ada hal , kau busy , kau tadi dengan kawan . aku penat *sigh* kita maybe jauh dan susah nak contact . mungkin itu ganjaran bagi kau tapi tidak aku . aku merana tunggu kau dan aku harap sangat kau faham apa perasaan menunggu tu . *kesat air mata* sayang , tolong jangan berubah boleh ? aku hanya perlukan kau yang dulu . dan tolong berubah pada kebaikan . aku tahu kau boleh sayang . 


aku rindukan kau yang dulu . kau yang skema kau yang pemalu dan kau yang comel bila malu :'(


i always waiting for you
damea


No comments:

Post a Comment