HeartFellow'S

Saturday 17 March 2012

sayang


"sayangku jangan kau persoalkan siapa di hatiku
 terukir di bintang tak mungkin hilang cinta ku padamu"  


dear muhd masri , jyeahhh you made it . thanks for coming yesterday. terima kasih jadi berani walaupon sekejap semata mata nak jumpa family sayang . thanks sanggup dtaang dari bandar hilir tu semata nak jumpa sayang walaupon dah malam . walaupon asyik bergado 24 jam ternyata anda semakin comel di mata saya . ehem xD alhamdulillah , mama , kakak , maida , uncle lan & untie gita terima b . tapi yang paling tak boleh blah kakak suka kat b tu . #ksabar #ktakjellypon #kkuajo . thanks jugak pakai baju melayu coklat sepasang dengan saya ye , dan akhirnya dapat jugak awak tgk saya pakai baju kurung en en en ? amacam sayang ? terlebih comel kan saya semalam ? ehem saya tahu saya tahu ^^, . 



i hope this relationship till jannah 
and we're always together to make memory of us sayang .

No comments:

Post a Comment