HeartFellow'S

Friday 1 June 2012

kawan baik versi zaman siber




assalamualaikum , 
hai harini saya nak bagitahu pasal kawan baik saya dan kitowg baru je sambut anniversary kitaorang yang ke 2 tahun pada 28.5 aritue . ceh ceh . bangga k ? walaupun tak berkesempatan jumpa tapi kitaorang still kawan baik . just sekarang ni tak berapa nak rapat lah sebab dia dah study kat University kat puncak alam . and me busy dengan sekolah . pity me k ? still budak sekolah . ok next story . haha 



                              okey this is Muhammad Tsaqif tapi nama comel dia cakif omey :D
                                              (hahha k aku saja je tambah omey tu . )

saya kenal cakif ni time zaman myspace . time tu kwn saya add dia lepas tu saya add dia dengan muka tak semalu ikan keli . haha then dia approve then kitowg coment sana sini . then kawan tuka no apa semua . and the best things is dia suka hantat text sweet sweet :) thanks cakif . i miss that so much . 


awak awak ,
 thanks jadi kawan saya :) thanks selalu hantar text sweet sweet kat saya . thanks for 2 years kita berkawan . bangga dapat kawan lama lama . jaga diri awak . saya sentiasa sokong awak dari belakang k ? jaga diri . :) make me proud . ada jodoh kita jumpa k ? :D



No comments:

Post a Comment