HeartFellow'S

Sunday 3 June 2012

a dream kid



aku masih teringat bila zaman budak budak , thats make me smile brightly yu know . zaman main lari lari , zaman main game kawin kawin , zaman dah reti nak berlawa . kalau nak ikutkan , aku akan pakai tudung scraf kat kening . tak caya ? keh nanti kalau ade gambar aku tunjuk . but really funny k ? sekarang kita dah besar dah keen jadi matang dan tak boleh jadi budak budak lagi . ahhhh i miss that moment . :')


korang ingat first sight love korang  ? cinta pandang pertama ? yeah aku masih ingat sampai sekarang ,  time tu aku form 1 n  kat kedai mee hasan and sedang selamba makan mee tanpa mempedulikan orang sekeliling , tetiba ternampak dia . yee dia , dia sangat comel . putih dan paling terkejut dia pun pandang aku jugak . heee time tu aku pakai baju biru and pandang memandang tapi yang tak bestnya dia kene balik dengan semua family dia . tapi time dia dalam kete dia pandang aku and senyum :') thanks 'awak' . saya tahu kita tak kenal tapi thanks for memory :')

No comments:

Post a Comment