HeartFellow'S

Sunday 10 June 2012

ayuh kita kembali ke sekolah !



assalamualaikum semua , hai sayang , hai manja , hai busyuk , hai lalink . okey disebabkan hari ni hari ahad . dan arini hari terakhir saya bercuti selama 2 minggu . sudah puas aku berdating sana sini . hmm hmm aku benci okey ? harini hari terakhir aku dating dengan kesayangan aku . maafkan aku sayang , aku sangat menyesalinya . wahai katil , lain kali kita dating ye sayang ? :* muah muah . lebiu much ah . hmmm sepanjang cuti ni aku buat apa ? ni antaranya :







MANDI BUNGA . FIND ME !!! :D



*aku tak larat nak post gambar banyak sangat . T.T 


perkahwinan pertama belah nenek papa . sepupu kitowg dah kawin . wuu wuuu . so tinggal berapa kerat lagi anak dara pingitan kat rumah nenek belum kahwin . wuu wuu . actually cuti ni pergi motivasi tapi gambar tak boleh masuk sebab usb tade . saja je kan usb nie kan ?

di sebabkan esok nak sekolah , so arini kene kemas barang barang . meja belajar macam hape je . dah lama tinggal punya pasal . hmmm seluar krs aku hilang . k bosan . mana kau pergi ni seluar oi !




jadual waktu 5 DELIMA . 


our old picture together . arwah eya pun ada :')


dear KRS , CAN I HATE YOU ? 


ini dinamakan orang yang tak berapa belajar .
sorry seluar . kita jumpa lain kali :'(
damea :)



No comments:

Post a Comment