HeartFellow'S

Tuesday 12 June 2012

macam mana nak jaga muka ?



disebabkan hari ini hari sekolah , maka aku gagahkan diri aku untuk mengepost cerita yang tak seberapa best ni . aku hanya berkongsi . tidak sesekali untuk menunjuk . disebabkan muka aku penuh dengan pimple vs jerawat yang snagat kehodohan dan untuk pengetahuan korang aku hitam k daripada adik beradik aku yang lain . yess mereka suka panggil aku anak keling . do i care bebeh ? yessss i care :'( . wuuu wuuu menci yu knowww . me feel like aku rasa macam aku hodoh jewwww . ok enough for intro . ini adalah penjagaan yang tak berapa jaga . aku just nak rekemenkan korang pakai benda alah ni . 

SKIN LABS


oil terapy dia awesome keh ? tapi sila pakai dengan krim dia . 
aku pernah try pakai best gilew sebab jerawat macam malu malu nak tumbuh . 
kira not bad jugak en ? harga dia lebih kurang 39 ++ sebotol . 
sila lah google search . aku tak pandai sangat sebab barang ni kakak yang beli. wuuu kantoi :P


even barang barang dia mahal tapi bagus untuk kesihatan muka okey ?
:D

OXY 

 ini produk untuk kulit berminyak . actually aku pakai oxy dulu tapi jarang beli sebab mahal T.T .
disebabkan oxy ni cool gilos . aku selalu dapat free pakage dia kat sekolah
thanks cikgu ain selalu dapat sponsor 

ini adalah untuk penjagaan muka . bagi kulit nak putih or whatever
aku pernah pakai yang white face washing tu . kira okey la not bad 
kalau nak tahu harga sila la berkunjung ke kedai berdekatan anda ye


btw ,


hah ini kaw kaw barang baik punyewwww *dafi omel :* eh bajet k ?
disebabkan jerawat berleluasa disebabkan berangan lebih 
so aku suggestkan pakai benda halah ni . 
kalau anda rasa oxy 5 ni tak berkesan 
jadi anda haruslah bertukar ke oxy 10 . sebab oxy 10 lebih berkuasa tinggi malah hebat !
aku belum try oxy 10 tapi kwn aku kata jerawat mmg hilang . insyallah :)

kadang kadang produk bergantung kepada kulit muka anda jugak ye . 


Fair and Lovely 


       ini nama dia ialah fair dan lovely keh ? haha
aku sedang mencuba produk pencerah muka dia . 
disebabkan kulit muka tone aku tak smaa so aku pakai
kira untuk budak sekolah ni okey lah . 
saya pakai fair and lovey dan fair and lovely . 
tengok iklan tu ? wuuu okey begitulah caranya . 
*tapi aku tak pakai produk fair and lovely sangat . 

okey bai dee wehhh ,
ini latest produk yang aku pakai . wuuu wuuuu ini namanya 


SHEEP PLACENTA 
extract skin beautifying
essential nose mud mask 

benda alah ni berkesan untuk hidung yang banyak black head cam aku , wuu
kau hado ? so sila lah pakai . tak percaya ? ni buktinya !


hamek kau aku post besar besar . 
btw , benda alah ni hitam . korang kene tunggu sampai dia kering lepas tu baru kopek dia .
means buang lah dia k ? dan lihatlah bertapa banyak hidung kau white head keluar . 


sayang betoi naaa aku dekat google nie :*
anda sentiasa membantu . muah lebiat sikit . haha
itu itu dan itu . apakah ? okey silalah pakai . :DDDD

*aku sekadar berkongsi :)
damea  :D

2 comments:

  1. yang hitam legam tu apa dia...seram je tgk...haha

    ReplyDelete
  2. hitam legam tu dia punya mask . pakai dekat hidung . mmg hitam tapi bagus :)

    ReplyDelete