HeartFellow'S

Saturday 14 January 2012

berjogging bersama tersayang


plan dah lama sejak ijah n kopi ajak pergi jogging but now jogging with lebeli twin ashleyy hanna . wuu wuu disebabkan keinginan untuk mendapatkan perut yang langsing lagi kecomelaan lalu pergilah jogging di stadium . sangat penat ok . satu stadium kitowg round and baju berpeluh peluh . nie time nie nak buat sit up . hew heww




hai NaMaa SAyA DaMEa xD dan saya WemPPiTsSs ~ hew heww :3 . idea kat otak gila gila lalu jadilah camgini . haaha gua tahu gua omey dah shuhh shuhh pergi usha orang lain . hehe lupa nak cakap kat sedium tadi ada perlawanan liga malaysia kuala lumpur lawan terengganu and the end is terengga menang . weeee ~ 

disebabkan gua berjalan seharian suntuk untuk jogging maka dengan omeynyaa gua rasa gua makin omey . dalam fikiran gua nie mesti gua dah turun berapa kg en en ? tapi apakah daya lepas tu gua minum air manis lepas tu gua beli choki choki gua makan . haih apa nak jadi nie damea ? ish ish

mama said lepas ni dia nak ikut me and rai pergi jogging . haha in dream la mummy kitowg memang suka sangat nak bawa mama . btw , kitowg dah buat janji setiap hari sabtu n ahad nak pergi jogging . heee well see you next post . assalamualaikumm . 
p/s : lepas ni dah jarang online . kecuali cuti 
damea





No comments:

Post a Comment