HeartFellow'S

Tuesday 24 January 2012

entry bercampur aduk .


aku tak akan berhenti menemani dan menyayangimu hingga matahari tak terbit lagi bahkan bila aku mati ku kan berdoa pada Ilahi tuk satukan kami di surga nanti
ini namanya kerinduan . rindu pada siapa ? pada si dia . ehem *tekaksakit* maksudnya disini lagu ini best dan bila lagu singgah kat telinga ni mesti automatic teringat kat dia . muahahaha . adakah aku gila ? mestilah tidak ye . dan gambar di atas adalah niat di hati ingin menunjukkan bahawasanya rambut aku dah semakin panjang . jyeahhh *tepuk tangan* dan ini namanyaa rambut yang merimaskan . kalau shampoo je baru dia okeh kalau tak macam hantu kak limah tu hah . penat jugak eh nak jaga . haha okey stop for the intro . actually malam tadi supper dengan papa , duaorang je naik motor pergi makan kat kedai simpang . its soo awesomeee . 


dan me pakai baju camgini pergi kedai makan tu , simple : sweeter dia , baju tido and seluar jeans . muahaha disebabkan damea anak yang baik lalu damea belanja ayahnyaaa . weewiiittt omey dok omey dok damea nie ? *perasaan* 


bihun tomyam , air limau ais 

dan menu ini menjadikan damea semakin gemuk . ok sedih kan kan . :'( dan disebabkan dengan itu aku rasa macam nak diet balik nie weyhhhhhhhhhhhhh . apa ni apa nie . sedapnyaaa u ni . aii tergoda . aii nak makan sikit moleh ? moleh la yeee . tak moleh ? ouh okeh bye . 


dear incik adenan . en adenan ensem . en adenan cool broh . me love you . okbaiii :*

see you next post . dah tak boleh hapdate dah , bye bye
damea

No comments:

Post a Comment